ایران اجوکیشن

یادگیری آسان است...
هرگونه کپی برداری مطالب با ذکر نکردن منبع شرعا حرام می باشد.
فا تولز - ابزار رایگان وبمسترساخت حرفه ای کد متن متحرک

مایکرو سافت ایپد پرو راتحقیر کرد


به گزارش کلیک، اپل این اواخر مشغول این بود که بر توانایی‌های باور نکردنی تبلت جدید خود اصرار کند. اما مایکروسافت تصمیم گرفت تا این ادعا را بی پاسخ رها نکند. روز سه‌شنبه، آزمایشگاه تحقیقاتی مایکروسافت (ردموند) تبلیغی را منتشر کرد که در آن تفکر موجود در پشت iPad Pro را به استهزا کشید و مشابه بودن آن با Surface Pro 4 را مورد تمسخر قرار داد. در این تبلیغ دستیار صوتی کورتانا مایکروسافت حضور دارد که با سیری اپل صحبت می‌کند و در آن سیری تصمیم دارد که کامپیوتر شدن خود را صرفا به خاطر اضافه شدن یک صفحه کلید جشن بگیرد!


اپل به سرعت به این تبلیغ پاسخ نداد تا نظرات مردم را جویا شود. با این حال، ما این کار را انجام دادیم و از دستیار صوتی سیری موجود در آیفون درباره Surface Pro 4 سوال کردیم که سیری پاسخ داد: “متاسفم نمی‌توانم پاسخ دهم.”


دن اکرمان (Dan Ackerman) در بررسی Surface Pro 4 از این که که مایکروسافت برای اضافه کردن صفحه کلید، مبلغ اضافه ای دریافت می‌کند، اظهار تعجب کرد! نیازهای افراد بسیار متفاوت است و به همین ترتیب، انواع مختلفی از دستگاه‌ها در بازار موجود است که همه آن‌ها به نوعی کامپیوتر محسوب می‌شوند اما هیچ کدام کاملا این‌طور نیست. داشتن یک کامپیوتر واقعی فقط زمانی ممکن خواهد بود که بتوانیم این دستگاه‌ها را داخل مغز انسان قرار دهیم. تجسم کنید با این کار زندگی چقدر آسان‌تر خواهد شد!



۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
آموزش مورد نظر خود را در ایران اجوکیشن پیدا کنید و لذت ببرید.لحضات خوشی را برای شما آرزومندیم.
ارمان زهرایی قدرت گرفته از بلاگ بیان