ایران اجوکیشن

یادگیری آسان است...
هرگونه کپی برداری مطالب با ذکر نکردن منبع شرعا حرام می باشد.
فا تولز - ابزار رایگان وبمسترساخت حرفه ای کد متن متحرک

تصاویر سه بعدی به واقعیت پیوست

با ظهور فناوری های جدید، تشخیص تفاوت بین تصاویر واقعی و مجازی مشکل شده است. محققان دریافته اند هر روز بیش از قبل برای افراد مشکل است که بین تصاویری که با کامپیوتر تولید می شود و تصاویر واقعی تمایز قائل شوند.

ادامه مطلب ۱ نظر ۲ موافق ۰ مخالف

مایکرو سافت ایپد پرو راتحقیر کرد

احتمالا شما هم در خبرهای این یکی دو هفته اخیر شنیده‌اید که iPad Pro جدید قرار است عملکردی مانند یک کامپیوتر داشته باشد! با این حال، مایکروسافت معتقد است که iPad Pro به طرز نا امید کننده ‍‍‍‍‍‍‍‌ای نامرغوب است و اصلا نمی توان آن را یک کامپیوتر به شمار آورد.

ادامه مطلب ۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف

چگونه گوشی اندرویدی را بدون رمز را بازکنیم

دستگاه‌های اندرویدی به طور معمول امنیت خود را با درخواست پین، الگو و یا رمز عبور تامین می‌کنند، اما آیا می‌دانستید حتی با فراموش کردن رمز عبور دستگاه اندرویدی خود باز هم می‌توانید به آن وارد شوید!؟

ادامه مطلب ۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف

ایجاد انعکاس

سلام در این آموزش ایجاد انعکاس تصاویر رو یاد میگیریم.مهم نیست عکس که میخوایم طراحی کنیم چی باشه حتما نباید تلفن همراه باشه.میشه کفش یا متن و…باشه.

ادامه مطلب ۲ نظر ۰ موافق ۰ مخالف

طراحی پوستر امام رضا

آموزش ساخت (طراحی ) پوستر امام رضا

ادامه مطلب ۱ نظر ۰ موافق ۰ مخالف

ترکیب تصاویر حیوانات

در دنیای اینترنت ترکیب تصاویر حیوانات زیادی وجود دارد، که ترکیب هرکدوم از تصاویر زیبایی خودش را دارد، در این پست قصد داریم ترکیب دو تصویر حیوان قورباغه و تمساح را خدمت شما آموزش دهیم پس با همراه باشید.

ادامه مطلب ۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف

ساخت عکس پروفایل

ساخت عکس پروفایل

با سلام من در این پست آموزش ساخت عکس پروفال رو گذاشتم که در کمتر از ۱۸ دقیقه انجام میشه و خیلی زیبا و پرکاربرده هست _ در طول آموزش اگه به سوال یا یه مشکلی بر خوردید حتما بپرسید تا راهنمایی شید- امیدوارم که از این آموزش لذت کافی رو ببرید.

ادامه مطلب ۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف

اختصاصی ایران اجوکیشن:رنگ ماشین به آسانی

 رنگ ماشین کمتر از 2 دقیقه اختصاصی ایران اجوکیشن

ادامه مطلب ۲ نظر ۱ موافق ۰ مخالف

ساخت مهر

موزش ساخت مهر خاتم (برجسته)

مهر-خاتم

ادامه مطلب ۰ نظر ۲ موافق ۰ مخالف

ساخت پس زمینه ی گرافیکی

سلام خدمت دوستان عزیز و دوستداران فتوشاپ و به خصوص وبسایت آی فتوشاپ بزرگترین مرجع آموزش فتوشاپ با بیانی روان . در آموزشی که در پیش رو دارید به شما یاد میدیم که چطور یک والپیپر یا کاور حرفه ای بسازید . آموزش بلند و وقت گیری هست اما اگه بتونید انجام بدید متوجه تکنیک های بسیاری خواهید شد. ضمن اینکه ما در تمامی مراحل سعی کردیم تا جایی که ممکنه آموزش رو ساده بیان کنیم تا دوستان انجام بدند. خب آموزش بیشتر از ۴۰ دقیقه وقتتون رو میگیره اما نتیجه ای مناسب در بر داره . عکس های آموزش برای فهم بیشتر شما علاقه مندان زیاد هست اما نترسید از تعداد عکس های زیاد بلکه خود آموزش رو در صورت دقت کافی براحتی میتونید انجام بدید. برای ادامه توضیحات با ما باشید .

ادامه مطلب ۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
درباره من
آموزش مورد نظر خود را در ایران اجوکیشن پیدا کنید و لذت ببرید.لحضات خوشی را برای شما آرزومندیم.
ارمان زهرایی قدرت گرفته از بلاگ بیان