ایران اجوکیشن

یادگیری آسان است...
هرگونه کپی برداری مطالب با ذکر نکردن منبع شرعا حرام می باشد.
فا تولز - ابزار رایگان وبمسترساخت حرفه ای کد متن متحرک

آموزش گرد کردن گوشه تصاویر سریع + کارهای دیگر در فتوشاپ


با سلام امروز می خواهم برای شما یک ترفند ساده اما بسیار کاربردی در نرم افزار قدرتمند فتوشاپ آموزش بدهم که این آموزش واقعا به درد میخوره به شخصه من خیلی ازش استفاده می کنم از مبتدی تا طراحی گرافیک سایت خیلی به درد میخوره این آموزش در رابطه با نحوه استفاده کردن شیپ با تصاویر می باشد که برخی کارهایی که بتوان از این آموزش کرد از جمله گرد کردن سریع بدون دردسر گوشه تصاویر ، یا در طراحی اسلایدر خیلی مهمه خلاصه بریم سر اصل مطلب که در ادامه مطلب قرار داده شده است .

ادامه مطلب ۰ نظر ۴ موافق ۰ مخالف

متن سه بعدی

با یک اموزش متن دیگه در خدمتتون هستم ؛ اما این بار از نوع سه بعدی و راحت و ساده. پس افسوس نخورید که رم و گرافیکتون پایینه چون این کار سه بعدی خیلی نیاز نداره و تقریبا با هر کامپیوتری میشه انجامش داد؛ اینبار با نگاه دیگه ای به فتوشاپ و بخش ۳d مینگریم و یک متن سه بعدی ( پرباد! ) میسازیم که هر کدوم از حروفش یک رنگیه و به یک طرف متمایل شده و در کل زاویه هر کدوم از حروف با بقیه فرق میکنه.

ادامه مطلب ۰ نظر ۱ موافق ۰ مخالف

ساخت پس زمینه انتضاعی

سلام خیلی معذرتمیخوام چند روز مطلب ارسال نشد.تو این آموزش می خوام یک پس زمینه ی انتزاعی شیک و مجلسی بهتون آموزش بدم.پس اگه موافقید با ما همراه باشید.امیدوارم خوشتون بیاد.

ادامه مطلب ۲ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
درباره من
آموزش مورد نظر خود را در ایران اجوکیشن پیدا کنید و لذت ببرید.لحضات خوشی را برای شما آرزومندیم.
ارمان زهرایی قدرت گرفته از بلاگ بیان