ایران اجوکیشن

یادگیری آسان است...
هرگونه کپی برداری مطالب با ذکر نکردن منبع شرعا حرام می باشد.
فا تولز - ابزار رایگان وبمسترساخت حرفه ای کد متن متحرک

تصویر منتسب به پنل جلوی s8

اگر این تصویر واقعیت داشته باشد، به راحتی می توان تفاوت های بین دو پرچمدار کره ای را مشاهده کرد. در حالی که گلکسی اس 8 پلاس لبه های گِرد و خمیده دارد، مقدار خمیدگی در گلکسی نوت 8 کاهش یافته و این فبلت را به شکل مستطیل نزدیک تر کرده است.

گلکسی نوت 8 نمایشگری 6.3 الی 6.5 اینچی از نوع بیکران خواهد داشت

با مقایسه ابعاد این دو پنل و در نظر گرفتن نمایشگر 6.2 اینچی گلکسی اس 8 پلاس، به نظر می رسد پرچمدار بعدی سامسونگ که اواخر ماه آگوست (به احتمال زیاد در نخستین روز شهریور ماه) به صورت رسمی معرفی می شود از صفحه نمایشی 6.3 الی 6.5 اینچی برخوردار است. گلکسی اس 8 پلاس پنل 6.2 اینچی از نوع امولد و رزولوشن 2960×1440 دارد و همین رزولوشن برای نوت 8 نیز انتظار می رود. واضح است هر دو موبایل مورد بحث از صفحه ای با نسبت تصویر 18.5:9 بهره می گیرند.

گفتنیست ابتدای هفته جاری تصویر رندر دیگری منتسب به گلکسی نوت 8 را مشاهده کردید که شباهت زیادی با پنل امروز دارد. همان طور که می دانید شایعات مربوط به این تلفن هوشمند تا لحظه رونمایی متوقف نخواهند شد و طی چند هفته باقی مانده تا رویداد خبری سامسونگ در نیویورک، قطعاً اخبار متعددی را در مورد آن خواهیم شنید.

۰ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
آموزش مورد نظر خود را در ایران اجوکیشن پیدا کنید و لذت ببرید.لحضات خوشی را برای شما آرزومندیم.
ارمان زهرایی قدرت گرفته از بلاگ بیان