ایران اجوکیشن

یادگیری آسان است...
هرگونه کپی برداری مطالب با ذکر نکردن منبع شرعا حرام می باشد.
فا تولز - ابزار رایگان وبمسترساخت حرفه ای کد متن متحرک

محل اسپیکر دوم آیفون 7 ممکن است صرفاً جنبه ظاهری داشته باشد

اما اطلاعات تازه نشان می دهند ممکن است اوضاع به این منوال نباشد. اطلاعات و تصاویر درز کرده از منابع متعدد حاکی از غیبت جک هدفون از قسمت پایینی آیفون ۷ و مجهز بودن آن به یک جفت اسپیکر در دو طرف سوکت لایتنینگ بوده اند. اما حالا صحبت هایی شنیده می شود که کل این طراحی ممکن است صرفاً جنبه ی ظاهری داشته باشد و در عمل از اسپیکر استریو خبری نباشد.

پیش از این باور بر این بود که اپل از فضای داخلی آزاد شده در نتیجه ی حذف جک سه و نیم میلیمتری هدفون، برای گنجاندن یک اسپیکر دیگر استفاده می کند. این کار می تواند به آیفون ۷ قابلیت پخش استریوی صدا ببخشد؛ امری که هنوز در دنیای تلفن های هوشمند ویژگی نسبتاً کمیابی محسوب می شود چه برسد به اپل که تا کنون چنین قابلیتی در تلفن های هوشمند خود نداشته است.

اما تصاویر و اسنادی که ظاهراً از سوی منابع چینی به بیرون درز کرده اند داستان متفاوتی را بازگو می کنند. آن گونه که از این اسناد بر می آید، سوراخ های مورد اشاره نه تنها اسپیکر دیگری را در پشت خود جای نداده اند، بلکه ممکن است صرفاً ظاهری بوده و عملکردی نداشته باشند.

در واقع اگر فرض را بر حقیقی بودن اسناد یاد شده بگذاریم، به نظر می رسد بخشی که پیشتر تصور می شد اسپیکر دوم آیفون را در پشت خود جای داده صرفاً با هدف تقارن بخشیدن به ظاهر دستگاه تعبیه شده است و کاربرد دیگری ندارد. تنها یکی از سوراخ ها می تواند نقش میکروفون دستگاه را بازی کند و عملکردی حقیقی داشته باشد.

البته باید با تصاویر جدید نیز مثل هر خبر درز کرده ی دیگری با احتیاط برخورد کرد. هرچه باشد شبیه سازی اسنادی از این دست کار چندان سختی نیست. زنجیره ی تأمین اپل در چین تا اینجا منبع ارزشمندی از اطلاعات محرمانه بوده است اما در عین حال اخبار و شایعات ساختگی زیادی نیز از این طریق منتشر می شوند.

گرچه هیچ بعید نیست با نگاه خاصی که تیم اپل به ظاهر دستگاه هایش دارد، صرفاً با هدف بخشیدن ظاهری بهتر به آیفون ۷ چنین کاری کرده باشد؛ پیش از این نیز در آیفون SE شاهد مورد مشابهی بوده ایم. با این حال کاربران تلفن های هوشمند همیشه برای پر کردن فضای خالی ناشی از حذف جک هدفون یا تغییر پورت های قبلی به لایتنینگ راه های بهتری در سر داشته اند؛ از جمله بهبود مشکل همیشگی تلفن های هوشمند امروزی یعنی دوام باتری.

۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
آموزش مورد نظر خود را در ایران اجوکیشن پیدا کنید و لذت ببرید.لحضات خوشی را برای شما آرزومندیم.
ارمان زهرایی قدرت گرفته از بلاگ بیان