ایران اجوکیشن

یادگیری آسان است...
هرگونه کپی برداری مطالب با ذکر نکردن منبع شرعا حرام می باشد.
فا تولز - ابزار رایگان وبمسترساخت حرفه ای کد متن متحرک

سازنده بازی ایرانی کوهنورد، در حال ساخت عنوانی پلتفرمینگ به نام «فاویان فنری» است

استودیوی نیو می گوید که نام بازی جدیدش و کاراکتر آن، در قالب یک برند در منطقه آمریکای شمالی به ثبت رسیده و در حال حاضر مراحل پایانی مکاتبات اداری را پشت سر می گذارد.

بازی جدید استودیوی نیو که نام بین المللی آن هنوز مشخص نشده، با عنوان «فاویان فنری» در ایران معرفی خواهد شد و اولین بازی پلتفرمینگی به شمار می رود که قرار است به صورت اپیزودی عرضه شود. نیو مدعی شده که داستان فاویان فنری، قصه ای منحصر به فرد در جهان هایی بزرگ را روایت خواهد کرد و به همین دلیل، شیوه انتشار اپیزودی برای آن مناسب تلقی می شود.

فاویان فنری، گرافیکی 16 بیتی، همچون عناوین کلاسیک صنعت بازی های ویدیویی را به نمایش خواهد گذاشت و مراحل اصلی توسعه آن، شامل سناریونویسی، طراحی بازی، برنامه نویسی، طراحی هنری و صداگذاری، به صورت انفرادی از سوی فرهود فرمند، کارگردان و طراح کوهنورد، انجام شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این بازی در دست نیست و باید تا انتشار اخبار تکمیلی از سوی استودیوی نیو منتظر ماند.


۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
آموزش مورد نظر خود را در ایران اجوکیشن پیدا کنید و لذت ببرید.لحضات خوشی را برای شما آرزومندیم.
ارمان زهرایی قدرت گرفته از بلاگ بیان