ایران اجوکیشن

یادگیری آسان است...
هرگونه کپی برداری مطالب با ذکر نکردن منبع شرعا حرام می باشد.
فا تولز - ابزار رایگان وبمسترساخت حرفه ای کد متن متحرک

اندروید نوقا ظرف دو تا سه ماه برای نوت 7 عرضه می شود؛ سامسونگ وعده داد

اما اگر تنها مشکلتان برای خرید این محصول نرم افزارش بوده، باید به اطلاع تان برسانیم که سامسونگ متعهد شده سیستم عامل دستگاه را به روز نگه می دارد. براساس گزارشی هم که اخیرا توسط نشریه Korea Times منتشر شده، این شرکت وعده داده که ظرف تنها دو تا سه ماه از عرضه فبلت تازه اش به بازار و بعد از دریافت بازخورد کاربران، نوقا را برای آن ارائه می کند.

Koh Dong-jin رئیس واحد ارتباطات موبایل سامسونگ در این باره گفت: برای ما خیلی مهم است که اطلاعات به روزی را همراه با این سیستم عامل ارائه نماییم اما مساله مهم و کلیدی ایجاد پلتفرمی بدون نقص و ایستا برای کاربران است. از همین رو برنامه مان این است که پیش از ارائه هرگونه آپدیت فرایند تست بتا را به انجام برسانیم.

در گزارش منتشر شده همچنین ذکر شده که ال جی گوی سبقت را از سامسونگ ربوده و اعلام داشته که موبایل V20 خود را همراه با نوقا عرضه می کند و همین مساله نشان می دهد که شهریورماه شاهد نبردی جدی میان برترین فبلت های موجود در بازار خواهیم بود.

نکته ای که باید به خاطر داشت این است که سامسونگ قطعا نمی توان اندروید 7.0 را ظرف تنها دو تا سه ماه به تمامی مناطق و برای تمامی اپراتورها ارائه نماید و به احتمال خیلی زیاد این بازه زمانی صرفا در مورد کاربران ساکن در کره صدق می کند و البته شاید مدل های بین المللی بدون قفل.

۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
آموزش مورد نظر خود را در ایران اجوکیشن پیدا کنید و لذت ببرید.لحضات خوشی را برای شما آرزومندیم.
ارمان زهرایی قدرت گرفته از بلاگ بیان