ایران اجوکیشن

یادگیری آسان است...
هرگونه کپی برداری مطالب با ذکر نکردن منبع شرعا حرام می باشد.
فا تولز - ابزار رایگان وبمسترساخت حرفه ای کد متن متحرک

اجرای بازیهای پلی استیشن ۴ روی گوشی های اندرویدی

اجرای بازیهای پلی استیشن ۴ روی گوشی های اندرویدی

مرحله اول : اول بایستی اپ مربوط به شکرت سونی را از اینجا دانلود کنید . این شرکت این اپ را بصورت پیشفرض روی گجت های اندرویدی این شرکت نصب کرده است ، پس اگر یکی از محصولات سونی را دارید کافیست اپلیکیشن ” PS4 Remote Play ” را پیدا کرده و اجرا کنید . اگر هم ندارید کافیست از لینک بالا دریافت کنید . جالب است بدانید این اپلیکیشن جوری طراحی شده بود که فقط دستگاه های سونی را پشتیبانی می کرد و اجازه نصب روی دستگاه های دیگر را نمی داد ، اما اینجا بود که هکرها و دولوپرها دست به کار شدند و با تغییراتی این اپ را برای استفاده همه گجت های اندرویدی منتشر کردند . ( لینک بالا در واقع انتقال به یکی از تاپیک های ” XDA Developers forum ” است که بعد از ورود می توانید اخرین نسخه کرک شده این اپلیکیشن را دانلود کنید .

مرحله دوم : اتصال به گیم پد

بقیه کار کمی آسان است . بعد از ورود به برنامه باید آن را از طریق بلوتوٍث با کنترل بازی ( گیم پد ) همگام ( سینک ) کنید . از طریق عکس زیر متوجه می شوید چطور گیم پد را با برنامه هماهنگ کنید :

گیم پد پلی استیشن 4

پلی استیشن ۴

در صورتی که کابل OTG ( یو اس بی گو ) دارید می توانید برنامه را از طریق این کابل به گیم پد متصل کنید . پیشنهاد ما به دلیل راحتی کار استفاده از شیوه بلوتوث است . بعد از اتصال وارد صفحه اصلی برنامه شوید و با فشردن کلیدهای کنترلی گیم پد از اتصال صحیح مطمئن شوید . ( گیم پد باید در برنامه عمل کند ) . نکته ای که اینجا مهم است عنوان شوید این است که شما می توانید بازی های پلی استیشن ۴ را بدون گیم پد و با تاچ اسکرین گوشی بازی کنید . ( کافیست این مرحله را در نظر نگیرید ) .

مرحله سوم : پیاده سازی بازی از راه دور

با ورود به اپلیکیشن و انتخاب گزینه “Next” وارد بخش کانکشن می شوید . گزینه setup شما را در اتصال گیم پد به گجت راهنمایی می کند . در این مرحله باید ابتدا به اکانت خود در پلی استیشن (PSN) متصل شوید . این کار ممکن است مدتی زمان ببرد ( بسته به سرعت اینترنت ) اما در نهایت بعد از اتصال صفحه انتخاب بازی پلی استیشن ۴ نمایان می شود .

پلی استیشن 4

پلی استیشن 4

پلی استیشن 4


۱ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
علی صفری
۱۹ مرداد ۱۴:۰۵
بابادمت گرم.................

پاسخ :

ممنون بابت نظر خوبتون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
آموزش مورد نظر خود را در ایران اجوکیشن پیدا کنید و لذت ببرید.لحضات خوشی را برای شما آرزومندیم.
ارمان زهرایی قدرت گرفته از بلاگ بیان