ایران اجوکیشن

یادگیری آسان است...
هرگونه کپی برداری مطالب با ذکر نکردن منبع شرعا حرام می باشد.
فا تولز - ابزار رایگان وبمسترساخت حرفه ای کد متن متحرک

اموزش فتوشاپ سوزاندن آرزوها

ابزار

 

گام 1

برای شروع یک سند 2800px در 3500px بسازید. لایه پس زمینه را با رنگ ededed# پر کنید . حالا تصویر زن را باز کنید و آن را با استفاده از Pen Tool (P) ، Quick Selection Tool ، Magic Wand یا هر ابزار دیگری که با آن راحت تر هستید از پس زمینه جدا کنید و به سندی که ساختید منتقل کنید. می توانید قسمت پایین تنه زن را ببرید زیرا در این آموزش به آن نیازی نداریم!

http://temphaa.com/img/tuts/Burning-Wishes/1-basic-setup.jpg

گام 2

لایه پس زمینه را که با رنــگ ededed# پر کردید انتخاب کنید (اگر قفل است آن را از حالت قفل خارج کنید) و به Filter>Lens Correction بروید و مقداری سایه روشن با تنظیمات تصویر زیر بیفزایید.

http://temphaa.com/img/tuts/Burning-Wishes/2-vignette.jpg

گام 3

از Pen Tool با گزینه فعال “Shape” استفاده کنید و یک شکل مانند تصویر 3 بسازید و حالت ترکیب (Blend Mode) آن را روی Softlight بگذارید و از میزان کدری 40% استفاده کنید.

http://temphaa.com/img/tuts/Burning-Wishes/3-shape-softlight.jpg

گام 4

برای لایه زن یک لایه ماسک بسازید و از چند براش گرانج و Splatter ارائه شده (یا مال خود) استفاده کنید تا لبه پایین بدن زن و قسمت هایی از پشت آن را ماسک کنید. تلاش کنید مقداری “خرابی” ایجاد کنید.

http://temphaa.com/img/tuts/Burning-Wishes/4-woman-mask.jpg

گام 5

یک لایه زیر لایه زن بسازید و مانند تصویر از تعدادی براش نقاشی با رنگ مشکلی استفاده کنید. از یک براش چند بار استفاده نکنید، زیرا ظاهر خوبی به آن نمیدهد. براش خود را چند بار تغییر دهید و یا اگر از یک براش استفاده می کنید آن را برعکس کنید .

http://temphaa.com/img/tuts/Burning-Wishes/5-paint-brush.jpg

گام 6

Line Tool را انتخاب کنید و تعداد کمی خط در زاویه 45 درجه بکشید. شما می توانید اینکار را با نگه داشتن کلید Shift هنگام کشیدن خط انجام دهید . از میزان کلفتی و طول متفاوت برای خط ها استفاده کنید . رنگ استفاده شده مشکی می باشد و لایه های آن ها زیر لایه زن قرار می گیرد.

http://temphaa.com/img/tuts/Burning-Wishes/6-lines.jpg

گام 7

تعداد کمی مثلت زاویه دار با Polygonal Lasso Tool بسازید. آن ها را با رنگ مشکی پر کنید. همان روش بالا را برای خلق چند مثلث بکار ببرید و آن ها را در مکان های مختلف طرح قرار دهید . برای خلق بهتر بُعد، لایه ها را بالای لایه زن قرار دهید.

http://temphaa.com/img/tuts/Burning-Wishes/7-triangles.jpg

گام 8

تصویر عقاب را باز کنید و آن را با هر روشی که دوست دارید از پس زمینه جدا کنید و به این سند منتقل کنید (من اندازه آن را نسبت به اندازه اصلی 17% کم کردم). گام های 4 و 5 را تکرار کنید. از لایه ماسک برای پاک کردن قسمت هایی از بدن عقاب استفاده کنید سپس در لایه ای زیر لایه عقاب تعداد کمی براش Splatter بکشید.

http://temphaa.com/img/tuts/Burning-Wishes/8-crow.jpg

گام 9

من با استفاده از براش ذرات و تصویر 23 بسته تصاویر ذرات ، ذرات بیشتری ساختم. من این ذرات را بالای لایه زن قرار دادم.

http://temphaa.com/img/tuts/Burning-Wishes/9-more-particles.jpg

گام 10

من از امکانات سه بعدی فتوشاپ استفاده کردم و دو کره با بافت checkerboard ساختم. این دو گوی را دریافت کنید و مطابق تصویر در طرح خود قرار دهید. اگر بخواهید می توانید مکعب یا هرم های رنگی بسازید.

http://temphaa.com/img/tuts/Burning-Wishes/10-spheres.jpg

گام 11

تعدادی پر از منابع ارائه شده اضافه کنید و آن ها را به صورت اتفاقی در طرح قرار دهید. مقداری Gaussian Blur برای جفت آن ها اعمال کنید که به آن افکت خارج از کانون میدهد و این کار باعث عمق بیشتر طرح می شود.

http://temphaa.com/img/tuts/Burning-Wishes/11-feathers.jpg

گام 12

یک لایه بالای لایه های دیگر بسازید و اولین افکت نورانی را با استفاده از براش نرم بزرگ بسازید. (من از براش نرم 1000px استفاده کردم اما به یاد داشته باشید که من روی یک سند با اندازه بزرگ کار می کنم)

حالت ترکیبی این لایه را روی Screen قرار دهید و تعداد کمی نور های رنگی مانند تصویر بکشید. یک نسخه دیگر از لایه ایجاد کنید و حالت ترکیبی آن را روی Color Dodge بگذارید.

http://temphaa.com/img/tuts/Burning-Wishes/12-light-glows.jpg

گام 13

شما می توانید با استفاده از Custom Shape Tool افکت های انتزاعی بیشتری به طرح بدهید. من دو مثلث سفید ساختم و حالیت ترکیبی آن ها را روی Soft Light گذاشتم.

http://temphaa.com/img/tuts/Burning-Wishes/13-shape-tool.jpg

گام 14

آخرین دستکاری ها دادن افکت های نورانی بیشتر به طرح است که من از یک جفت تصویر از بسته تصاویر شعله های نوری استفاده کردم که ان ها را 45 درجه کج کردم و حالت ترکیب آن ها را روی Screen گذاشتم.


۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
آموزش مورد نظر خود را در ایران اجوکیشن پیدا کنید و لذت ببرید.لحضات خوشی را برای شما آرزومندیم.
ارمان زهرایی قدرت گرفته از بلاگ بیان